Ślub rustykalny

Ślub rustykalny powinien obfitować w nawiązania do ludowości i natury. Przepiękny był ślub Pani Magdy i Pana Arenda, cudny kościół, niesamowity klimat. Zdjęcia dodatków, które  wykonałam na tę uroczystość, w pięknej aranżacji otrzymałam dzięki uprzejmości Pani Kasi Czerny z Perfect Moments. Jeśli jesteście zainteresowani profesjonalną pomocą w zakresie organizacji ślubu to zachęcam do odwiedzenia http://perfectmoments.pl
Autorką zdjęć z wesela jest Pani Irena Stangierska.

Na początek tablica z rozsadzeniem gości, super pomysł z drewnianą ramą i sznurkami:



 Zanim umieszczono listy w ramie i przypięto do sznurków spinaczami, wyglądały tak:
(nazwiska zamazałam ze względu na ochronę danych osobowych )







Następnie menu, na stołach prezentowały się tak:



A tu zestawienie wszystkich:



I jeszcze numerki na stoły oraz winietki:




Jednym słowem - " klimatycznie " dumna jestem że moje dodatki tak pięknie się wkomponowały w klimat wesela. Cieszę się że śluby rustykalne są popularne - to powrót do korzeni!


Komentarze